0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
  • خانه
  • معرفی امکانات پنل ادمین ناپ کامرس (بخش مدیریت ورود اطلاعات)
معرفی امکانات پنل ادمین ناپ کامرس (بخش مدیریت ورود اطلاعات)

در این مقاله قصد داریم یکی از مهم ترین بخش های پنل ادمین فروشگاه های ناپ کامرس، یعنی مدیریت ورود اطلاعات را با هم بررسی کنیم.

در فروشگاه های ووکامرس، ادمین های سایت برای ویرایش و مدیریت محصولات فروشگاه خود امکانات کاملی در اختیار نداشتند،ما به شما اطمینان میدهیم تمام نیاز های شما در ناپ کامرس پاسخ داده شده است.

پنل ادمینی پیشرفته که خود شامل بخش های بسیار زیادی است.

در ادامه ما به تشریح ویژگی های بخش مدیریت ورود اطلاعات خواهیم پرداخت.

در بخش مدیریت ورود اطلاعات شما قادر خواهید بود که لیست تمام محصولات فروشگاه خود را که با ظاهری شکیل برای شما نمایش داده میشود بررسی کنید،به صورت کلی محصولات خود را ویرایش کنید که این امکان برای راحتی کاربران تعبیه شده است و بسیار کارآمد است، برای فروشگاه خود دسته بندی و برند های جدید بسازید و دسته بندی و برند های موجود را مدیریت کنید، در بخش پرسش و پاسخ نظارت کاملی بر کامنت های محصولاتتان داشته باشید، برچسب های محصولاتتان را مدیریت کنید و همینطور تنوع و مشخصات فنی محصولات را وارد کنید.

همچنین یک تب جداگانه برای مدیریت بنر ها و تصاویر تبلیغاتی شما در این بخش تعبیه شده است که که کار را برای شما آسان میکند.

بخش مدیریت ورود اطلاعات یکی از پر کاربرد ترین بخش های فروشگاه های ناپ کامرسی است و هر چقدر امکانات شما در این بخش ها بیشتر باشد میتوانید بهتر بر روی سایتتان نظارت کنید.


در ادامه به طور گلی نگاهی به بخش های کوچیکتر و امکانات آن میپردازیم:

 

مدیریت محصولات :

در قسمت مدیریت محصولات،یک لیست کامل از محصولات نمایش داده میشود که فیلتر های متنوعی برای آن در نظر گرفته شده تا شما بتوانید راحت تر محصول خود را پیدا کنید.

در این قسمت قابلیت ویرایش محصولات موجود وجود دارد همچنین شما میتوانید با کلیک بر روی گزینه مورد جدید بالای صفحه محصول جدید خود را تعریف کنید و یا یک خروجی از لیست محصولات خود بگیرید.

 

ویرایش کلی محصولات:

در بخش ویرایش کلی محصولات هم همانند مدیریت محصولات یک لیست از محصولاتی که تعریف کرده اید به همراه فیلتر های مربوط آن نمایش داده میشود و در کنار اسم هر کالا یک سری اطلاعات وجود دارد که با کلیک بر روی مقدار هر کدامیک آن ها را ویرایش کنید.

 

دسته بندی های محصولات:

همانطور که از نام آن پیداست در این بخش ما دسته بندی های سایت خود را تعریف میکنیم و قابلیت افزودن کلی محصولات به دسته بندی ها وجود دارد که میتوانید از آن بهره ببرید.

 

                                                                                                                                      

مدیریت برند ها:

محصولات شما به طور قطع برای یه برند خاصی هستند و از این بخش میتوانید برند های محصولات خود را بسازید و در ویرایش و ایجاد هر محصول برند آن را انتخاب کنید تا برای کاربر نمایش داده شود و از تولید کننده محصول مطلع شود.

 

کامنت های محصولات:

کامنت ها از مهم ترین بخش های سایت ها هستند که کابران از روی کامنت های دیگران میتوانند پاسخ سوال خود را بیابند یا سوال خود را مطرح کنند.

همچنین ادمین سایت میتواند بر روی کامنت هایی که در سایت ثبت شده نظارت داشته باشد و آنها را مدیریت کند.

کامنت ها را تایید یا رد کند، به آن ها پاسخ دهد، اطلاعاتی شخصی که کامنت ثبت کرده است را تماشا کند و همچنین به کامنت ها امتیاز دهد.

 

برچسب های محصول:

این مورد هم برای این تعبیه شده است تا بتوانید برای محصولاتتان برچسب های مد نظر را بسازید و بر روی محصولات قرار دهید.

تهیه برچسب های محصول برای سایت شما بسیار مفید خواهد بود.

 

تنوع،مشخصات فنی:

برای هر کاربر مشخصات فنی محصول بهترین راهنمای خرید است، پس باید مشخصات فنی کالای خود را به درستی وارد کنید که باید از هر نظر کامل باشد تا کاربر تمام اطلاعات مورد نیاز خود را بدست بیاورد.

بخش تنوع،مشخصات فنی محصول دارای بخش های جزئی تر تفکیک شده است تا کاربری آن آسان شود.

همچنین وارد کردن تنوع کالاهایتان مانند رنگ آن باعث میشود کالا برای کاربر جذاب تر باشد و خرید خود را انجام دهد.

خبر خوب این است که اگر شما فروشگاه ناپ کامرس خود را راه اندازی کنید یک پک کامل ویدیو آموزشی از بخش های مختلف سایت دریافت میکنید و با تماشای این ویدیو ها کار با پنل ادمین را به طور کامل یاد میگیرید، هر چند پنل ادمین به گونه ای طراحی شده است که همه کاربران میتوانند با آن کار کنند.

 

مدیریت تصاویر تبلیغاتی:

بنر ها و تصاویر تبلیغاتی بیشترین تاثیر را در تبدیل بازدید کننده به خریدار دارند.

در این بخش میتوانید تصاویر و بنر های سایت خود را در جایگاهای متنوعی که وجود دارد آپلود کنید، بنر های قبلی را حذف و یا اطلاعات بنر نظیر لینک و عنوان را وارد کنید..

 

هر کدام از این بخش هایی که معرفی شد گزینه های زیادی دارند که شما را حیرت زده خواهند کرد و شما در تهیه فروشگاه ناپ کامرس خود مصمم تر خواهید بود.