0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
  • خانه
  • پنل ادمین فروشگاه های ناپ کامرس
پنل ادمین فروشگاه های ناپ کامرس

در این مقاله قصد داریم یک توضیح کلی راجب پنل ادمین و امکانات فروشگاه نانپ کامرس را خدمت شما ارائه بدهیم.

پنل ادمین ناپ کامرس به گونه ای طراحی شده که شما میتوانید هر چیزی که بخواهید را تغییر دهید و یک مدیریت هوشمند بر روی اتفاقات فروشگاه داشته باشید

امکانات متنوعی نظیر مشخصات فنی، تنوع کالایی، مدیریت فروش، مدیریت مشتریان و... در پنل ادمین گنجانده شده تا بتوانید به راحتی فروشگاه خود را مدیریت کنید
همچنین شما میتوانید علاوه بر کالای های فیزیکی، محصولات مجازی خود را نیز به فروش برسانید.

به طور خلاصه اگر بخواهیم بگوییم شما در ناپ کامرس هیچکونه مشکلی نخواهید داشت و تمام نیاز های شما مرتفع میشود.

پنل ادمین از بخش های مختلفی تشکیل شده است که ما در این مطلب به طور کلی توضیحی راجب آن به شما ارائه میدهیم و در مقالات بعدی هر بخش را به صورت جداگانه بررسی میکنیم.حتما از دیدن امکانات پنل ادمین فروشگاه ناپ کامرس حیرت زده خواهید شد.

پنل ادمین

در پنل ادمین فروشگاه در سمت راست یک منو در اختیار شماست که شامل بخش های مختلفی است.

با کلیک کردن بر روی هر کدام از آنها گزینه های دیگر آن بخش برای شما نمایش داده میشود که هر کدام اطلاعات و تنظیمات کاربردی ای دارند و امر مدیریت فروشگاه را برای شما تسهیل میکنند.

داشبورد کنترل

 
وقتی برای اولین بار وارد پنل ادمین میشوید اولین بخشی که با آن مواجه میشوید صفحه داشبورد کنترل است، که یک آمار کلی راجع به وب سایتتان مانند آمار سفارشات، تعداد مشتریان، کمبود موجودی محصولات و... را با طراحی ای زیبا در اختیار شما قرار میدهد که باعث تسلط شما بر روی وب سایتتان میشود و شما را از وضعیت کسب و کارتان مطلع میکند، که قطعا این امکان برای شما جذاب خواهد بود.

مدیریت ورود اطلاعات

وقتی وارد پنل ادمینی می شوید، اولین گزینه ای که در اختیار دارید، "مدیریت ورود اطلاعات" است. در این قسمت می توانید محصولات و دسته بندی های آن و هر آنچه که مربوط به محصولات سایتتان است را مدیریت و ویرایش کنید. همچنین در این بخش می توانید تصاویر تبلیغاتی سایتتان را مدیریت و تنظیم کنید.

مدیریت فروش و سفارشات

دومین بخش اصلی از داشبورد کنترل، بخش "مدیریت فروش و سفارشات" است. در این بخش می توانید به لیست سفارشات، محموله های ارسالی و محموله های فروشنده ها دسترسی داشته باشید. اگر می خواهید کارت هدیه برای مشتریان در نظر بگیرید، می توانید از این قسمت تنظیمات مربوطه را انجام دهید. و در آخر میتوانید سبدهای خرید و لیست محثصولات مورد علاقه ی کاربران را ست کنید.

مدیریت مشتریان

در قسمت "مدیریت مشتریان" شما به اطلاعات مشتریان دسترسی خواهید داشت. در این بخش این امکان را دارید که مشتریان را طبقه بندی کنید، مشتریان آنلاین را چک کنید و بطور کلی فعالیت های انجام شده داخل سایتتان را بررسی کنید.

جشنواره ها

اگر قصد دارید جشنواره ی تخفیفی برای فروش محصولات سایتتان داشته باشید، می توانید از این بخش تنظیمات مربوطه را انجام دهید و کمپین های تخفیفی سایت خود را بسازید.

مدیریت محتوا

این بخش در پنل ادمینی تعبیه شده است تا محتواها و خدمات مربوط به سایت را روی صفحه ی اصلی آن قرار دهید. بعنوان مثال، می توانید خدماتی که در سایت خود ارائه می دهید را در این بخش تنظیم کنید.

تنظیمات فروشگاه

بخش اصلی تنظیمات مربوط به بخش های مختلف سایت را می توانید از قسمت پیکره بندی سیستم یا همان تنظیمات مدیریت کنید. در این بخش می توانید کل تنظیمات مربوط به بدنه ی سایت، اعم از تنظیمات و نصب ماژول ها و پلاگین ها، لوگوها و اطلاعات مربوط به فروشگاه، تنظیمات سفارش و ارسال و بسیاری دیگر از تنظیمات را در دست داشته باشید.

پشتیبانی سایت

با توجه به همه ی موارد ذکر شده در بالا، شما در پلتفرم ناپ کامرس توانایی این را خواهید داشت که با مدیریت بخش های مختلف مربوط به یک وبسایت، آن را برای استفاده های حرفه ای و تجاری خود آماده سازی کنید. متخصصین ناپ لاین در خدمت شما هستند تا با تکیه بر خدمات بی نظیر پلتفرم ناپ کامرس و سطح دانش و تخصص بالای مشاورین، یک فروشگاه اینترنتی قوی و پیشتاز را برای خود به ارمغان آورید.